شبکه المیادین لبنان در برنامه‌ای اختصاصی به موضوع شکست طرح ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پرداخت و نظر کارشناسان را جویا شد. «انیس النقاش»، هماهنگ کننده شبکه تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی «امان» در این خصوص گفت: طرح ترور سردار سلیمانی در حقیقت طرح مشترک اسرائیل و عربستان سعودی است. همکاری اطلاعاتی برخی کشورهای عربی با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت پیش از این هم بوده مانند عملیات ترور حاج عماد مغنیه، از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان. این تحلیلگر لبنانی افزود سردار سلیمانی یکی از فرماندهان مهم محور مقاومت است که تلاش‌هایش در حمایت از گروه‌های مقاومت و در مبارزه با تروریسم بر کسی پوشیده نیست.
نقاش گفت سردار سلیمانی زمانی که داعش به عراق حمله و شهرهای آن را اشغال کرد، برای مقابله با تروریسم لحظه‌ای درنگ نکرد و اولین کسی بود که خود را به عراق رساند. وی در ادامه به التماس‌های «دیوید پتراوس»، رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده آمریکا (سیا) برای دیدار با قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت که این مقام آمریکایی از «حمد بن خلیفه»، امیر سابق قطر خواسته بود که زمینه دیدار رسمی بین او و سردار سلیمانی را فراهم کند.


کشکول عناوین مذهبي ، فرهنگي وی سلیمانی ,سردار ,مقاومت ,ترور ,سردار سلیمانی ,برای دیدار ,محور مقاومت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی سایت فروشگاهی تسکین درد تخفیف ویژه دانلود آهنگ جدید و فیلم زالو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. غصه نخور استخر فایل ایرانیان - دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی مقالات اموزشی کامپیوتر